lauantai 28. lokakuuta 2017

Sinä riität

Vuosi sitten tänä päivänä istuimme asunnollani rikkinäisellä sohvallani ja vastasin kyllä. Kyllä, haluan olla tyttöystäväsi ja haluan edelleen. Halusit minut kaikista vajaisuuksistani huolimatta, olet pitänyt minua hyvänä ja arvostat minua sellaisena kuin olen. En voisi kuvitella mitään sinua parempaa.

Jostain kumman syystä turvallisuuden tunteen tärkeys on korostunut viime vuosien aikana. En osaa kuvitella, että joutuisin pelkäämään kanssasi mitään. Et ikinä satuttaisi minua, etkä antaisi kenenkään vahingoittaa minua.

Kanssasi voin näyttää kaikki tunteeni. Et hätkähdä vähästä, mikä minun kanssani onkin tärkeää. Silloin kun en itse jaksa, sinä kannattalet. Koen silti olevani tasavertainen kanssasi. Sinä kuuntelet, kun haluan puhua. Sinä uskot minuun, kun en itsekään jaksa.


Olen saanut uusia sukulaisia perheestäsi. Olet myös valloittanut isovanhempani, joille sinä olet "se rauhallinen poika". Se on paljon se. Välillä mietin miten voit pysyä ajatusteni perässä, kun en aina itsekään tiedä mitä ajattelen. Saat minut nauramaan silloinkin, kun haluaisin itkeä.

Kiitos rakas tästä vuodesta, toivottavasti vuosia on vielä monia edessä 💙

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti